Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen Tuinzaak.nl
 
1.Wat zijn de verzendkosten?
Bij elk product staan de verzendkosten vermeld.
Besteld u meerdere producten? Dan betaald u 1x de hoogste verzendkosten.
Wilt u de producten onder rembours laten verzenden? Dan komt er €9,90 aan rembours kosten, boven op de verzendkosten, bij.
 
2. Welke verzendmethode kan ik kiezen?
U kunt kiezen om het product te laten opsturen, ook kunt u kiezen om de bestelling te komen afhalen. Afhalen kan alleen op afspraak, voor een afspraak kunt u bellen naar
06-29309418
 
3. Welke betaalwijze zijn er?
Er zijn 3 mogelijkheden om te betalen:
-Ideal, Rembours en bij afhalen Contant.
 
4. Welke stappen met ik doorlopen om te bestellen?
Nadat u het product dat u wilt bestellen in de winkelwagen heb gedaan, drukt u op de knop afrekenen.
1.Dan kunt u zich inloggen als klant
2.Vervolgens, bij verzend informatie, kunt u kiezen tussen verzenden of afhalen op afspraak.
3.In de volgende stap kunt u uw betaalwijze kiezen Ideal of via Rembours
4.Bevestiging bestelling, zodat u alle gegevens kunt controleren en eventueel nog wijzigen.
Zodra u op bevestigen drukt gaat u door naar IDeal / bij rembours ‘bestelling geplaatst’
 
5. Wat is de levertijd?
Voor bestellingen die met de post mee kunnen geldt: vandaag bestelt binnen 2 werkdagen in huis! Bestellingen die op werkdagen voor 12.00 uur besteld zijn proberen wij dezelfde dag nog te versturen.
Grotere bestellingen worden geleverd in overleg.
 
6. Hoe kan ik retourneren?
Het zicht termijn van de meeste producten is 14 dagen. Binnen deze periode kan het product (met onderling overleg) retour gestuurd worden.
Kosten van retourzending zijn voor de consument.
Zie voor meer informatie Verzenden & retourneren
 
7. Kan ik mijn bestelling ook annuleren.
Zolang de bestelling nog niet verstuurd is, kunt u deze (telefonisch) annuleren. Is de bestelling al verstuurd? Dan kan de bestelling geretourneerd worden.
(zie ook verzenden & retourneren)
 
8. Ik heb een klacht, hoe kan ik die kenbaar maken?
Ondanks het streven om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn, kan het gebeuren dat u toch niet helemaal tevreden bent over onze producten, dienstverlening of levering.
Zie klachten procedure.
Volgende